PAUSE HERE

Sunday, December 6

reunion 20 tahun mrsm gerik..

Tarikh :  5 Disember 2015 (Sabtu)
Masa :  11.00 am - 4.00 pm
Tempat :  Hotel Flamingo, Ampang



tada... ni la antara barang2 yang ada dalam goodybag tadi... yang organized majlis nie ialah senior2.. sangat mengujakan.. cewah.. ade tema2 kaler ikut batch.. ade perarakan masuk cikgu2... n opkos la ade makan2 kan.. walaupun sebenarnye semua orang dok sibuk bersembang je drpd makan..


ok.. kitorang batch 5 a.k.a 5iver dah memilih warna kuning yang dirasakan x begitu membawa tuah sebab xde sorang pon yang menang cabutan bertuah.. tapi ape yang pasti rasenye 5iver la yang paling havoc sekali.. tambah2 pulak semua ladies jek yang p.. n nir belanje satu gambo gediks kami..


n something yang paling best dalam majlis ni is dapat jumpa cikgu2 yang dah banyak mendidik.. mengajar.. menasihat.. n menjaga kami sepanjang 3 tahun kat bukit nasah dulu.. cikgu2 yang banyak membantu dalam kemenjadian kami hari ni.. raut wajah cikgu2 yang semakin dimakan usia tampak sentiasa berseri2 macam dulu2 jugak.. hilang sket kerinduan dapat kucup tangan cikgu.. dapat ucap terima kasih... dapat tahu khabar insan2 yang sangat bermakna dalam sejarah hidup kami..

ayahanda pengetua yang sangat dekat dengan kami sampai sekarang pon masih berhubung.. cikgu tajun yang masih lemah lembut macam dulu.. teacher raheza.. ustaz mardzuki.. cikgu hanafiah.. cikgu jaafar.. cikgu zakaria... cikgu azah.. cikgu makky.. cikgu ros.. dan semua cikgu2.. ade yang masih di gerik... ade yang dah berhijrah pulang ke kampung masing2.. n ade jugak yang dah bersara..

#terimakasihcikgu #kamisayangcikgu

ok walaupun kitorang xde menang ape2 hadiah.. tapi batch lain cakap kitorang paling kecoh sekali.. haha.. over excited gitu.. so untuk next program.. beberapa orang senior dah mengamanahkan 5iver tuk organise pulak.. n permintaan ayahanda dan cikgu2 agar adakan next reunion kat maktab.. tempat di mana semua memori antara kami tercipta...

#jompgerik #sirehpulangkeganggang #insyaallah

No comments:

Post a Comment