PAUSE HERE

Saturday, February 14

ku rindu padanya..

sejak terpandang wajahmu
hatiku bertanya selalu
siapa dia mengikat pandanganku

first time tau kewujudan dia dr gambar.. dari gambar pon boleh getarkan jantung orang.. tapi tu la.. gambar kan.. sekarang kan zaman dah canggih.. adekah menggunakan photoshop atau camera 360.. hehe.. tapi kalau tgk gambaq tu mmg la sedap mate memandang... muke sejuk jek.. 
 
seringkali dia berlalu
di hadapan dan menyapaku
sehingga hatiku seringkali merindu

xde penah pulak perasan die lalu kat depan mata.. menyapa tu lagi x la kan.. tapi tu la.. padahal dok dekat jek.. 20 tahun lebih dah pulak tu.. mmg x berjodoh la gitu kan.. tu pon x paham2 lagi hati aku nie.. ingat diri tu ct nurhaliza ker nak try ayat orang2 yang ensem gitu.. adeh.. bertabahlah hati dilahirkan x cantek..

tak dapat ku melupakan dirinya
terbayang wajahmu di mataku

pelik kan.. x penah jumpe pon boleh terbayang n sampai susah nak lupa.. untung la dilahirkan ensem gitu kan.. ok.. setelah beberape ketika tau kewujudan mamat ensem sejuk mata memandang nie.. hujung tahun lepas dapat jumpa die face 2 face.. pecaye x?? x pecaya sudah.. haha.. 

ingin ku tanya namanya
tapi hatiku rasa malu
tak terucapkan walau sepatah kata

mungkinkah diriku telah dilamun cinta
oh… hatiku resah selalu

x payah tanya.. dr belum jumpa lagi mmg dah tau name die ape.. die agak ramah sebenarnya kalau dalam kategori orang yang baru kenal.. tapi tu la.. ape hal la aku bley gedik2 nak malu2 lebih plak ek.. haha.. lupe pule.. aku mmg la pemalu.. gila x malu.. tambah orang ensem yang kite suke dok sebelah sembang2... adeh.. jantung sib baik x guguq time tu.. resah tu yer.. tp kalau dilamun cinta tu x la kot.. minat jek.. ye la sape la aku kan..

haruskah aku menyatakan
perasaanku kepadanya
mungkinkah dia kini telah berpunya

confess perasaan kat dia?? gila ke ape.. kenal pon idak.. so biarla cam nie jek.. minat2 tapi x kenal.. haha.. bunyi cam buang masa jek.. macam belum berpunya.. tapi dr pemerhatian x langsung aku.. sekeliling die sangat ramai dah calon2 yang macam setarat n macam dok promote diri tuk jadi girlfriend die.. tapi x tau la.. tapi bagi aku mmg agak pelik la.. bila lelaki ensem gitu.. umur dah cam nie.. ade kerjaya yang boleh dikatekan kukuh plak tu.. family ok.. sopan santun.. bab agama pon aku rase ok.. tapi x kawen2 lagi.. n xde steady girlfriend.. pelik kan..

getar hati makin terasa
bila terdengar suara dan bertentang mata
ku bagaikan bebunga kehujanan
berkembang mekar di setiap ketika

mau x bergetar.. suara sedap.. cakap sopan... mate comel.. bulat tapi bundar.. hehe.. x kesah la photoshop ke.. camera 360 ker.. rupe die mmg macam dalam gambaq.. plus sopan gitew..  dah la asyik senyum simpul jek.. sib baik x bergolek2 jatuh jek jantung aku nie..

tidur malamku tak lena
asyik teringat padanya
bilakah mentari memancarkan cahaya
hanyalah dirinya bermain diingatan
oh…tuhan ku rindu padanya

tipu la kalau tidoq malam x lena tu.. dok tidoq boih boih.. kalau x lena.. mau jadi mata panda p sekolah.. baru la hari2 cikgu tido.. jom kita main... haha.. tapi honestly.. mmg harap boleh kenal die.. walau hanya sebagai kawan.. sbb aku rase die macam seorang kawan yang sangat baik.. n i miss him.. comel kot.. mau x rindu.. dah la x tau boleh jumpa lagi ke x lepas nie..

No comments:

Post a Comment