Friday, December 12

stalker... ;p

sye dh lame ade twitter.. tapi x penah aktif pon sbb x faham ape function die.. n 4 me.. twitter nie macam syok sendiri je sbb dok update pasal diri sendiri n saje nak orang bace.. but now.. sye rajin sangat bukak twitter.. bukan sebab nak xpose pasal aktiviti sye.. tp sbb nak stalk awak.. haha.. ngeng x.. sangat x padan ngan usia kan.. haha.. tp awak x luak ape pon kan.. tambah pulak awak bukan tau pon yang sye dok stalk awak kan.. lg pon sye yakin dn pasti yg awak x penah bace or sedar pon kewujudan sye..

haha.. kengkadang terpikir plak... ade ke org nak stalk aku cam tu ek.. syukur la kalau ade.. sekurang2nye ade la jugak orang yang sedar kewujudan aku kat dunia nie.. igt senang ke nak bertabah dilahirkan sebagai org yang x cantek nie.. huhu...


No comments:

Post a Comment