PAUSE HERE

Tuesday, November 5

Suratan @ Kebetulan..

sesuatu yang x disangka.. seringkali mendatangi kita..
itukah suratan.. dalam kehidupan.. atau sekadar satu kebetulan..
kita asyik membicarakan.. persoalan hidup dan pilihan..
serta kejujuran semakin berkurang.. masih tiada bertemu jawapan..
walau kita dihadapkan dengan pelbagai pilihan..
mengapa sering terjadi.. pilihan x menepati..

dalam hidup.. x semua perkara yang kita hajati atau harapkan akan tercapai.. sama jugak dalam hal pemilihan pasangan hidup.. pelik bila difikirkan balik.. sebab kebiasaannya.. someone yang kita suka tu bukan orang yang suka dekat kita.. n orang yang suka kat kita pulak bukanlah someone yang kita suka.. n there's nothing hurts more than realising that a person meant everything 2 us.. but we meant nothing 2 them.. sakit kan..

hingga amat menakut kan.. menghadapi masa depan..
seolah telah terhapus.. sebuah kehidupan yg kudus..

at the end.. bende2 macam nie la yang selalu buat kita hilang keyakinan diri.. every single things kita sentiasa rasa yang kita kurang.. kenape aku x kaye macam die?? kenape aku x cantek macam die?? kenape aku x pandai macam die?? kenapa.. kenapa.. n kenapa kita selalu x yakin dengan diri sendiri?? ye.. sebab asyik melihat kelebihan orang sekeliling yang buat kita macam tu.. dan kita kadang terlupa untuk menyedari kelebihan sendiri..

pertemuan sekali ini.. bagi diriku amatlah bererti..
tetapi ku bimbang.. untuk menyatakan..
bimbang kan terulang kesilapan..

n bila kita rasa telah bertemu dengan someone special.. kita still x yakin dengan diri sendiri.. still rasa yang that person deserve someone better than us.. so that time we became afraid 2 fall in love.. b'coz.. b4 nie.. every time we do.. we get hurt more.. betul kata orang.. sometimes it's so hurt 2 love someone.. b'coz we r so afraid of losing them.. tapi sampai bila??



No comments:

Post a Comment