PAUSE HERE

Monday, November 4

Aku Wanita..

aku wanita punya hati nurani yang x dapat dibohongi..
pabila cinta telah membutakan mata & membuat tuli telinga..
apakah salah jika aku menyinta.. apakah salah jika engkau ternyata..
pilihan hati.. belahan jiwa ku ini..

cinta ku ini anugerah terindah dari yang Maha Kuasa..
cintaku padamu x pernah berubah meskipun kita berbeza..
apakah salah jika aku menyinta.. apakah salah jika engkau ternyata..
pilihan hati.. belahan jiwa ku ini..

aku wanita.. aku kaum hawa yang rapuh hatinya..
aku wanita.. aku punya cinta yang selayaknya manusia..
satu yang ku mahu..
ku hanya wanita yang perlu kau fahami..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

satu masa dulu dok gila ulang lagu nie 2 3 kali.. ada kisah disebalik nya.. ada someone disebalik nya.. oh my oh my.. x ingat dah sapa gerangannya.. ape yang pasti that someone dah kawen la.. sbb dalam entry blog lama quote untuk lagu nie bunyi nyer cam nie..

lately i meet someone yang sedap mata memandang..
he's like my inspiration.. sangat suke tengok die..
even kadang2 die macam overacting..
he's not really a perfect guy..
tapi x tau kenape suke sangat tengok die..
tengok muka dia is a must..
kalau die senyum lagi la suke..

i know i have a heart.. b'coz i feel it breaking..

kan.. tapi tu la serius x ingat sape that someone.. haha faktor usia mungkin.. sangat kot..


No comments:

Post a Comment