PAUSE HERE

Sunday, October 8

#FANTASIMIMPI

13 March 2003 ; 10.33pm

" tak yah di fikirkan tentang aku.. aku tak apa2, cuma x tau la.. tapi jika rindu kat aku dengar la lagu 'seperti dulu' dan 'fantasi mimpi'.."
" kau cakap la ape kau nak cakap... aku dah tak kisah dah... cuma aku mintak, kau simpan baik2 gamba kite tu.. cuma tu je kenangan hidup aku dengan kau.. thanks for everything.. jaga diri ye sayang.. "
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

fantasi yang aku mimpikan.. melakar sebuah duka..
mimpi yang tak kesampaian.. realitiku makin tenggelam..
illusi yang aku angankan.. kini melayar kehibaan..
runtuhlah istana janji.. menjadi debu penghias jalan..

dari awal lagi memang semua fantasi ni kau yang cipta.. kau karang.. kau gubah.. sampai semua kawan-kawan sekeliling dapat baca.. aku yang mulanya kaku membatu.. akhirnya terbuai dengan fantasi yang kau cipta.. aku la manusia paling bodoh.. sebab terikut2 dengan fantasi ciptaan kau..


tak sanggup rasanya hati berpisah denganmu..
tak ingin aku meratap kisah yang hiba..
namun sudah suratan melangkah tiba..
sengsaralah diri ku selamanya..

bila aku semakin dibuai dengan fantasi cinta palsu kau.. kau permainkan aku.. kau dengan kawan baik kau seronok mainkan emosi aku.. kau lah manusia paling kejam yang penah aku jumpa.. aku benci kau.. sekejap kau kata sayang.. lepas tu kau menghilang.. kau muncul balik kata kau rindu.. kemudian kau menghilang balik.. aku memang bodoh.. bodoh sebab terikut2 fantasi palsu kau..

ku sangka kita.. kan kekal abadi..
rindu yang diusung.. sampai ke mati..
pabila ku buka mata.. engkau tiada di sisi..
khabar yang aku terima.. kau kini dah milik orang..

fantasi bodoh kau ni memang aku akan ingat sampai mati.. dan sampai mati jugak aku takkan maafkan kau.. lepas semua kau dah buat ni.. kau muncul balik dalam hidup aku.. untuk apa? untuk sakitkan hati aku balik? untuk tunjuk yang kau kini dah bahagia? pergi lah.. pergi lah kau dengan kebahagiaan yang kau pilih.. kebahagiaan yang kau bina atas penipuan yang kau tinggalkan kat aku.. jangan kau muncul lagi dalam hidup aku..

No comments:

Post a Comment