PAUSE HERE

Friday, March 7

Percaturan ini...

Dalam hidup ni terlalu banyak percaturan yang di luar jangkauan akal fikiran kita. Sehingga kerap kali rasa macam tersalah pilihan dan sukar untuk diperbetulkan balik. Akhir nya terlalu banyak kekhilafan dan kekecewaan dalam hidup yang sementara ni..

Sama macam orang lain.. kekecewaan tu terkadang buat aku takut untuk buat sebarang keputusan yang pasti... takut untuk terikat dengan komitmen.. takut untuk memberi harapan dan menaruh harapan pada benda yang x pasti.. sebab aku x nak hati ni kecewa lagi..

Mulai saat n tika ini.. usah tanya lagi itu ini.. aku x kesah andai sendiri sbb aku x penah rasa sunyi.. walau gambaran kebahagiaan yg mereka papari.. aku tahu duduk sebenar sebalik semua ini.. lakonan mereka hanya untuk pujuk hati sendiri..

#entribosansebabgeramtakdeair

No comments:

Post a Comment