PAUSE HERE

Monday, February 3

Suka sama kamu??

hati ku berkata.. ingin kata kan cinta..
namun aku malu.. untuk mengawalinya..

kalau aku cantek can siti nurhaliza.. lame dah aku try abang mizan... haha.. angan2 sangat kan.. sebab tu la dalam hidup nie banyak betul kalau.. kalau la aku.. kalau la dia.. kalau la kita.. kan... x elok tau.. macam x bersyukur pulak.. banyak angan2.. angan2 tinggi melangit plak tu.. pernah dengar orang cakap... x salah kalau kita pasang angan2.. tapi jangan terlalu tinggi.. sebab kalau jatuh nnt sakit sangat.. so ber pada2 la.. that's y la i want 2 find my inner me.. something my heart wont let me c.. b'coz there's something in my heart that's killing.. but comfort me 2 always hide it..

jantung ku berdebar saat kau menatapku..
jadi salah tingkah bicara sama kamu..

sebab tu la kalau berkawan tu aku cuba tuk keraskan hati.. kang kalau dah tersuka nnt cam ner.. nak cakap pon malu2.. padahal that someone tu xde rase ape2 pon.. macam terlebih poyo plak kan.. only if i could stop time.. then i can tell u how i feels.. but this probably would seal the deal or u will shoot me in the heart.. 

bibir ku terbungkam melihat senyummu..
aku tak kuasa saat di depan mu..

lembik lutut iolls kalau cam tu.. terus ade pelangi atas kepala.. kan.. so jangan nak senyum manis sangat nyer.. senyum2 kambing sudah.. tapi kalau x iklas tak yah senyum langsung.. wat serius jek.. 

sebenarnya aku ingin mengungkapkan rasa..
tapi mengapa aku selalu tak bisa..
bagaimana caranya agar diri mu... bisa tahu..
kalau aku suka.. suka.. suka.. suka sama kamu..

n i always b the one who wont take that chance.. even the tallest mountain i'll climb.. but i rather keep this as secret.. untill the day i decide 2 confess.. that my heart secretly belongs 2 u.. really hope that there is that day.. maybe.. apa.. ingat orang nak tunggu?? life must go on kan.. kalau x dapat.. maksud nyer.. die bukan untuk aku la kan.. 

No comments:

Post a Comment