PAUSE HERE

Monday, February 10

i feel its breaking..

ku tatap 2 bola matamu tersirat apa yg kan terjadi..
kau ingin pergi dari ku meninggalkan semua kenangan..
menutup lembaran cerita..
oh sayang ku.. aku x mahu

ku tahu semua akan berakhir.. tapi ku x rela lepaskan mu
kau tanya mengapa aku x ingin pergi dari mu
dan mulut ku diam membisu..

salah kah bila diri ku terlalu mencintai mu..
jangan tanyakan mengapa kerna ku x tahu..
aku pun x ingin bila kau pergi tinggal kan aku..
masih kah ada hasrat mu tuk mencintai ku lagi..

apakah yang harus aku lakukan tuk menarik perhatian mu lagi..
walaupun harus menghiba agar kau tetap di sini..
lihat aku duhai sayangku..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

please never say i love u.. if u really dont care..
please dont talk about feeling.. if they arent really there..
please dont hold my hand.. if u're gonna break my heart..
please dont say u're going to.. if u dont plan to start..
please dont look into my eyes.. if all u do is lie..

please dont say hi.. if u really mean goodbye..
if u really mean forever.. then say u'll try..
but please dont say forever.. coz forever makes me cry...

No comments:

Post a Comment